Γιατί ναυάγησε η συνεργασία του Διονύση Σαββόπουλου με το Θέατρο Τέχνης για το ανέβασμα της αριστοφανικής κωμωδίας
Η Επίδαυρος, το μεγάλο ατού του Φεστιβάλ, τα τελευταία έξι χρόνια δεν αξιοποιήθηκε καθόλου ούτε ως μέσο προβολής του στο εξωτερικό ούτε για την αύξηση των εσόδων του
«Πλούτος» χωρίς Τέχνη ή για την ακρίβεια… χωρίς «Τέχνης»: Η κωμωδία του Αριστοφάνησε σκηνοθεσία και μουσική του Διονύση Σαββόπουλου θα κατέβει στην Επίδαυρο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ως μια παραγωγή του θεάτρου Ακροπόλ και όχι ως συμπαραγωγή του Ακροπόλ με το Θέατρο Τέχνης. Και αυτό γιατί, προτού ολοκληρωθούν οι δέκα πρώτες πρόβες, ο Σαββόπουλος διαφώνησε και θέλησε να διαχωρίσει τη θέση του. Βασικός λόγος διαφωνίας – και αυτός που προκάλεσε την τελική σύγκρουση – ήταν η σύνθεση του Χορού του «Πλούτου». Υστερα από ακροάσεις, στην αρχή σε νέες που ήξεραν να χορεύουν και να τραγουδούν, στη συνέχεια σε νέους, απ’ όπου και τελικώς αντλήθηκε το έμψυχο υλικό, στήθηκε ένας δεκατετραμελής Χορός, κυρίως από τη δεξαμενή του Θεάτρου Τέχνης. Φαίνεται όμως ότι ο συνθέτης και σκηνοθέτης άλλαξε γνώμη και διαφώνησε με τις επιλογές του.
Add comment